[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Архів - тільки для читання
Форум » Архів » Змагання з пішохідного туризму в закритих приміщеннях (2016) » Умови проведення обласних змагань з пішохідного туризму
Умови проведення обласних змагань з пішохідного туризму
АдміністраторДата: Воскресенье, 08.01.2017, 14:25 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
І. Мета і завданняЗмагання проводяться з метою:
- покращення розвитку масової туристсько-спортивної роботи в
навчальних закладах області;
- пропаганди та формування здорового способу життя засобами туризму та
спорту.
Основними завданнями є:
- підвищення спортивної майстерності, виявлення перспективних
спортсменів-туристів та команд для участі у Всеукраїнських заходах;
- обмін досвідом підготовки команд до змагань різного рівня складності;
- патріотичне виховання молоді, підготовка до служби в Збройних Силах
України.
II. Керівництво проведенням змагань
Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснює
управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації.
Керівництво організацією проведення відкритих обласних змагань з
пішохідного туризму в приміщеннях серед учнівської молоді
(далі - змагання) здійснює Черкаський обласний Центр туризму,
краєзнавства і екскурсій учнівської молоді Черкаської обласної ради
(далі - Центр). Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення
змагань покладається на головну суддівську колегію (далі - ГСК).
Змагання проходять на базі Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів №3 Канівської міської ради.
2
III. Термін та місце проведення змагань
Змагання проводяться 03 — 05 лютого 2017 року в спортивному залі
Канівської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів №3 Канівської міської ради
(м. Канів, вул. Пилипенка, 14).
03 лютого - установчий семінар-практикум для суддів змагань; заїзд та
реєстрація команд;
04 - 05 лютого - змагання.
IV. Загальні умови проведення змагань
Змагання проводяться відповідно до Правил проведення змагань зі
спортивного туризму (частини „Змагання з видів спортивного туризму”,
„Пішохідний туризм”), затверджених Міністерством України у справах
сім'ї, молоді та спорту 24.04.2008, погоджених Федерацією спортивного
туризму України 24.04.2008, Настанов з проведення змагань з пішохідного
туризму, затверджених рішенням Виконкому Федерації спортивного
туризму України 11.04.2015 та Умов дистанцій.
Змагання проводяться на дистанціях другого класу „Командна смуга
перешкод” (команда 4 особи) та „Особиста смуга перешкод” (6 учасників)
у двох вікових групах та на дистанціях третього класу „Командна смуга
перешкод” (команда 4 особи), та „Зв’язки” (6 учасників) в старшій віковій
групі.
V. Учасники змагань
До участі в змаганнях допускаються команди учнів загальноосвітніх і
позашкільних навчальних закладів та громадських туристських організацій,
клубів.
Вік учасників:
Старша вікова група - 1999 - 2003 р. н.;
Молодша вікова група — 2003 - 2005 р. н.
Склад команди: - 4 залікових учасники ( не менше 1 дівчини);
- 2 запасних учасники;
- представник/тренер команди;
-суддя.
Учасники на дистанції другого класу повинні мати не нижче ніж другий
юнацький розряд з туризму.
Учасники на дистанції третього класу повинні мати не нижче ніж перший
юнацький розряд з туризму.
з
Всі учасники змагань (керівники команд, учасники, судді) повинні мати
страховий поліс від нещасного випадку дійсний на час змагань та в дорозі
(група страхування «Спорт», «Альпінізм»).
Відповідальність за збереження життя та здоров'я дітей покладається на
керівника команди, про що повинен бути його підпис у заявці команди.
Відповідальність за якість та безпечне використання командного та
особистого спорядження несе представник/тренер та самі учасники команд.
Відповідальність за підготовку учасників команд згідно з вимогами,
необхідними для дотримання безпеки та проходження відповідних
дистанцій несуть представники/тренери команд.
VI. Документація та терміни її подання
Попередні заявки подаються до 5 січня 2017 року на адресу Центру:
18008, вул. Смілянська, 100/1 -А (тел.0472-63-14-89, електронна адреса:
centmm_turist@ukr.net).
Попередні іменні заявки на участь у змаганнях подаються до 25 січня
2017 року на електронну адресу Центру.
У день заїзду до мандатної комісії команди подають такі документи:
- іменну заявку, завірену лікарем спортивної медицини, медичним
закладом та організацією, що відряджає (за формою, передбаченою
Правилами змагань з пішохідного туризму, додаток 8 до п.3.5.3.);
- свідоцтва про народження / паспорти учасників;
- учнівські квитки або довідку з місця навчання за 2016-2017 навчальний
рік з фотографією, що на 1/3 перекривається печаткою навчального закладу;
- класифікаційні книжки спортсменів з розрядом не нижче
другого/першого юнацького (або посвідчення про присвоєння спортивного
розряду);
- страхові поліси від нещасних випадків (на всіх членів команди) дійсні
на час змагань та в дорозі. Умови страхування повинні передбачати страхові
виплати в разі настання нещасних випадків під час занять спортом, участі у
змаганнях;
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на кожного
учасника.
На перевірку перед стартом представник команди надає учнівські
квитки на кожного учасника команди.
VII. Умови прийому учасників
Змагання проводяться в приміщенні Канівської загальноосвітньої школи
І - III ступенів №3 Канівської міської ради.
Розміщення учасників в класах школи.
4
Умов для приготування їжі немає. Харчування буде організовано
централізовано.
Команди-учасники змагань повинні мати все необхідне спеціальне
спорядження для проходження учасниками команд дистанції під час змагань
з відповідними вимогами Правил змагань з пішохідного туризму.
Кожен учасник змагань повинен мати брезентові рукавиці і одяг, що
закриває лікті та коліна, спортивне взуття.
VIII. Підведення підсумків та визначення переможців
Результат команди на дистанції „Командна смуга перешкод”
визначається за сумою часу проходження дистанції та штрафного часу.
Підсумки підводяться окремо для команд, які виступають в старшій і
молодшій вікових групах на дистанції 2 класу та для учасників на дистанції З
класу.
Підведення підсумків на дистанції „Особиста смуга перешкод” відбувається
окремо серед юнаків та дівчат у двох вікових групах. Місце учасника в своїй
групі визначається за сумою часу проходження дистанції та штрафного
часу.
Підведення підсумків на дистанції „Зв’язки ” відбувається окремо серед
чоловічих та змішаних зв’язок. Місце зв’язки в своїй групі визначається за
сумою часу проходження дистанції та штрафного часу.
В командний залік вносяться результати двох зв'язок: змішаної (хлопець,
дівчина) та чоловічої. Третя зв’язка (за бажанням) бере участь поза заліком
після виступу залікових зв’язок.
IX. Нагородження учасників
Команди, які посіли перше місце на дистанції „Командна смуга
перешкод” (окремо старша і молодші вікові групи, дистанції 2 і 3 класів) -
нагороджуються грамотами Центру, учасники команд, що посіли 1, 2, 3 місця
- нагороджуються медалями та грамотами Центру.
Переможці змагань „Особиста смуга перешкод” та „Зв’язки”
нагороджуються медалями та грамотами Центру, команди, які посіли призові
місця в особисто-командному заліку, нагороджуються грамотами Центру.
Команди, які посіли 1, 2, 3 місця в комплексному заліку по двох
дистанціях нагороджуються кубками та грамотами Центру. При рівності
результатів, перевагу має команда, яка посіла краще місце на дистанції
„Командна смуга перешкод”.
Тренери, команди яких посіли 1 - 3 місця - нагороджуються грамотами
Центру.
5
X. Фінансування
Витрати на організацію проведення змагань (нагородження переможців
та призерів команд, оплата харчування суддів та учасників змагань)
проводяться за рахунок коштів Центру. Харчування команд буде
організовано в їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Канівської
міської ради.
Оплата витрат на відрядження учасників змагань (проїзд в обох напрямках,
проживання, харчування в дорозі) проводяться за рахунок коштів
організацій, які відряджають.
Оплата витрат на відрядження представників/тренерів та суддів (проїзд в
обох напрямках, добові та проживання) проводяться за рахунок коштів
організацій, які відряджають.
Умови та вартість проживання будуть повідомлені додатково після
подання попередньої заявки участі у змаганнях.
6
Додаток 1
до Умов проведення відкритих
обласних змагань з пішохідного
туризму в приміщеннях серед
учнівської молоді
Програма змагань
П’ятниця 03 лютого
09.00 - 17.00 - установчий семінар-практикум суддів змагань
11.00 - 16.00 - заїзд учасників, розміщення, проходження
мандатної комісії
17.00 - 17.30 - вечеря
18.00 - 18.30 - урочисте відкриття змагань;
18.30 - 19.15 - показ дистанції;
19.15 - 21.00 - виносні етапи „Визначення відстані”, „В’язання вузлів”
20.00 - нарада представників команд з ГСК, жеребкування
Субота 04 лютого
8.00 - сніданок
8.00 - початок змагань на дистанції „Особиста смуга перешкод” та
„Зв’язки”
13.00- 14.00-обід
14.00 - 15.00 - продовження змагань
15.00 - 17.30 - початок змагань „Командна смуга перешкод”
18.00 - 19.00 - вечеря
19.00 - 19.30 - підведення підсумків першого дня змагань
19.30 - 20.30 - нарада представників з ГСК
22.00 - відбій
Неділя 05 лютого
8.00 - сніданок
8.00 - початок змагань на дистанції „Командна смуга перешкод”
12.00- 13.00-обід
13.00 - 15.00 - продовження змагань
15.00 - 16.00 - підведення підсумків, нагородження переможців,
закриття змагань.
16.00 - роз’їзд учасників змагань
 
Форум » Архів » Змагання з пішохідного туризму в закритих приміщеннях (2016) » Умови проведення обласних змагань з пішохідного туризму
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Корисні посилання
Наші контакти
Черкаський обласний Центр туризму, краєзнавства і екскурсій учнівської молоді Черкаської обласної ради
18008, м. Черкаси
вул. Смілянська 100/1а



(0472) 63-14-89 centrum_turist@ukr.net
Місцерозташування